sâmbătă, aprilie 25, 2009

in criza de timp

Vin de la Casa Presei. Vreau sa iau fie 335, fie 131 pana la metrou Aviatorilor. Sunt pe alee, vad printre copaci ca vine un 131. Ma gandesc: mi-e foarte lene sa ma apuc sa alerg sa prind autobuzul. DAR, daca nu voi alerga, pierd autobuzul, va trebui sa stau in statie cine stie cat, poate doua minute, poate 10. Mi-e frig si nu vreau sa mai astept. daca pierd minutele astea, ajung mai tarziu acasa. In timpul respectiv, fac urmatoarele: ma dezbrac, deschid laptopul, fac pipi, ma spal pe maini si poate beau si un pahar de apa sau fumez o tigare daca am chef. Asa ca las dracului lenea, ma apus sa alerg, ma apropii verigtiginos de 131, vad usile deschise parca imi spun: dar vino, intra, hai odata! Usile se inchid. Autobuzul nu pleaca pentru ca la semafor e rosu. Ma duc la autobuz, bat la usa soferului. Se uita sictirit la mine cu fata lui de carlan, bolboroseste: ei, hai! Inca nu se face verde. Mai bat o data la usa, ma uit gales la el, si spun mieros un hei domne te rog. Da ochii peste cap dar deschide usile. AM REUSIT!
Da, am o problema cu pierderea timpului. Nu pentru ca sunt eu o persoana foarte organizata care cheltuieste fiecare secunda intr-un mod constructiv. Azi de exemplu aveam mult de lucru, desi e sambata. Saptamana viitoare am treburi serioase si trebuie sa ma pregatesc pentru treburile mele serioase din timp. dar m-am trezit la ora 13.32, am mancat cozonac cu cafea, mi-am dat seama ca mi-e lene, ca e sambata, ca am o gramada de lucru. dar mi-am bagat picioarele, m-am aruncat in pat langa Corne si ne-am uitat la doua filme unu dupa altu, am avut musafiri si apoi m-am dus sa dantuiesc intr-un loc plin de fum.
Dar sunt lucruri pe care nu le fac pentru ca mi s-a pus mie pata ca mi-ar distruge farami din timpul meu mai mult sau mai putin pretios. Nu imi place sa stau la poze, nu vad de doua ori acelasi film (dar sunt decisa sa revad Curiosu caz al lui Benjamin Button), nu citesc de doua ori aceeasi carte, alerg sa prind verde la semafor, ma enervez si ma ia cu palpitatii cand prind rosu, mi se face rau cand pierd metroul, nu mai reusesc sa citesc un articol de ziar de la cap la coada....
si asa mai departe.

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina