joi, aprilie 09, 2009

dejtele

Mi-am dat seama de un lucru: la un barbat nu ma uit prima oara la ochii, buzele, gatul, picioarele, fundul, umflatura dintre picioare, fundul lui....nu!!!!! Ma uit la maini. Vreau maini puternice, mari, degete lungi, nici prea groase, nici prea subtiri, palme cu miscari sigure. Nu vreau degete paroase, nu vreau par in exces, nu vreau unghii murdare (imi ies bube in cap daca vad mizerie sub unghie). Nu vreau unghii urate, boante, roase, crescute aiurea.
Am avut un prieten care avea maini urate. Prea mici in raport cu corpul, cu capul, cu burta, cu tot. Ii uram mainile. Ele au fost motivul real pentru ruptura, ele au fost fantana fanteziilor mele negre si a dorintei de a ma desprinde definitiv de om. Poate daca nu erau mainile atat de mici, degetele atat de scurte, aproape cat ale mele (dar eu sunt fata si am maini finute) il mai vedeam si azi. Dar nu, problemele si nervii mei nu erau generate de nimic concret. Sau cocretul pe care il simteam eu chiar exista dar venea dintr-o singura sursa: MAINI URATE SI MICI. Cand priveam pe baiatu ala, ma uitam peste tot, numai la maini nu. Mi se punea pata, imi ridicam spranceana pana deasupra fruntii, incepea sa mi se zbata ochiul stang o zi intreaga.
Domne, un barbat trebuie sa aiba palme mari, cand iti da o palma peste fund, gingasa chiar, sa o simti.

4 comentarii:

Narchotic spunea...

O, Doamne! Deci mai exista o nebuna ca mine!!! Eu una nu pot nici sa ma pup cu vreun tip cu maini urate. Ma uit cu mila la degetele mici si paroase cu unghii de 3 milimetri roase pana la sange si bataturi de la atata munca agricola. Degeaba, chestiile alea mu ajung niciunde pe mine. Nu, nici macar ca sa-mi stearga bocancii! Si toate astea in capul meu in timp ce incerc din rasputeri sa ma stramb cat mai urat ca nu cumva individului sa-i treaca prin cap ideea magnifica de a incerca sa ma sarute. Greu, greu!

virgil spunea...

eu am multi pitici pe creier.....numa unu sa fie starnit si s-a dus dracu totu....deci da, narcotic, greu, al naibii de greu!!!

flaiu spunea...

deci .. Amin ! și eu tot la mâini mă uit prima oară :))

virgil spunea...

@flaiu: eu am o treaba si cu degetele de la picioare...si alea trebuie sa fie frumusele curatele :p

sustin blogosfera feminina