joi, octombrie 01, 2009

aciuatul

Stau si ascult o melodie trista....ma duc pe balcon, ma uit dupa ligheanul verde....stau si privesc cu ochii mari trailerul de la Irreversible, ma duc apoi pe balcon, ma uit dupa ligheanul verde...ma holbez aproape salivand la tzatzele Monicai Belucci....ma duc pe balcon, ma uit dupa ligheanul verde....apoi ma indrept spre usa de la bucatarie, intru, ma uit pe masa, apoi la vasele nespalate din chiuveta, iau o bucata de paine si o faramitzez...langa ligheanul verde

Ma trezesc, mi-e rau din cauza somului insuficient. Ma duc sa ma spal cu apa rece pe fata apoi ma duc in camera Corneliei sa-mi iau hainele din sifonier. Ma gandesc ca nu-mi place noua casa - de fapt nu noua casa, ci noua atmosfera de cacat. Imi este greata. Deschid usa de la balcon sa-mi iau hainele de pe sarma. Hainele proaspat spalate. Simt in nari mirosul de Cocolino.
Deodata, aud un falfa falfa puternic. Pana sa-mi pun macar intrebarea: ce dracu e asta? - ma trezesc cu doua aripi tuflite-n fata. Tip si ma duc repede in camera. Evident, sub impuls, inchid usa de la balcon dupa mine.

Ce-a fost asta? Ma uit pe geam....Uite-i pe ei, cei doi ReluL PorumbeluL (de fapt nu stiu care e diferenta dintre gugustiuc si porumbel, da tot un drac). Agitati, speriati de fapt....In cele din urma ies pe geam. Ma duc sa-mi iau hainele de pe samrma. M-am linistit. Ma imbrac si o tai la munca.

Azi iar am iesit pe balcon. E soare. Vad niste crengute. De unde naiba au aparut crengute in balcon? Ca nu e niciun copac in fata geamului. Mi-ar fi placut sa fie. Dar nu e, fir-ar al dracu.

Vad un capsor...dupa ligheanul verde...e un Relu Porumbelu. Sta acolo, ma priveste cu ochisorii aia ca doua margele. Seara tot acolo e, dimineata tot acolo e. Ne-a invadat spatiul, nebunul.

In acea seara imi zic: ia sa pun niste paine faramitata lu Relu. Poate vine maine. Iau resturile de paine si ma duc pe balcon. Hopa, dupa ligheanul verde vad iar capsorul lu Ralul Rorumbelul. Si nu numai, ii vad si cuibul. Cand ii pun paine se sperie, se agita, imi da iar o aripa in lentile, iar tip si inchid usa de la balcon. In doua-trei zile s-a instalat bine. Ne-a invadat, nebunul. Ne alunga de pe teritoriul lui. Ne caca hainele puse pe sarma.

Da parca nu ma mai simt asa singura...

3 comentarii:

brontozaurel spunea...

Ce dragut ;)) Mi-ar placea si mie sa-si faca un porumbel cuib la mine pe balcon. Bine, sa curat dupa el nu mi-ar placea. Da' in orice caz sunt simpatici porumbeii :D

virgil spunea...

eu cred ca e un semn Relul...un semn de bine

Anonim spunea...

bine macar ca e porumbel si nu liliac. Eu am doi minunati de lilieci instalati la mine in balcon, si pare a fi un cuplu fericit, dar cam galagios noaptea...sa ne anunti cand o avea pui Relul tau!

sustin blogosfera feminina