luni, august 03, 2009

confesiune

sunt frustrata. Si nu pot sa cred ca-mi constientizez atat de mult starea de frustrata. Incep sa simt putoarea vietii si sa-mi dau seama ca-s inconjurata de idioti. Si cei care nu sunt idioti au din partea mea o atitudinea ciudata...combinatie intre rautate invidie egoism si miserumpism. ma transform intr-un cactus si am o mare satisfactie cand mai intep pe cate unul. pentru ca sunt o frustrata. Imi dau seama ca nu sunt capabila sa fac lucruri marete. Nu mut niciun deal din loc, d-apoi un munte. Ma enerveaza. Si poate mai rau imi dau seama ca sunt o mediocra, un pion intre alti 10 miliarde de poini. In pizda ma/si, ma enerveaza asta. Cand eram mica ma gandeam ca daca pana la 30 de ani nu misc muntii din loc, imi bag picioarele, iau un pistol de jucarie si jefuiesc o banca din provincie. si plec, si o s-o tin tot asa. Pana m-or prinde. Ce-as mai avea de pierdut?

Sunt o frustrata. pentru ca stau si citesc bloguri mai bune ca ale mele, pentru ca m-am mutat si avem dupa noi 1000000000000 de lucruri si lucrusoare pe care nu o sa le mai despachetez niciodata, pentru ca s-a stricat telemeaua, pentru ca am arsuri de la snitelul ala, pentru ca nu m-a sunat, pentru ca am vergeturi pe cur, pentru ca toti se cred atat de destepti, pentru ca vara asta nu ajung in Barcelona, pentru ca nu reusesc sa mai citesc o carte cap-coada.

ce mai? sunt o frustrata. pana maine, cel putin....

Niciun comentariu:

sustin blogosfera feminina